msneeze.blogg.se

Jag är kär!

Kategori: Allmänt

Jag är helt kär i denna! Är så överglad, den ska bli min, min , min! Det är en bh men jag kommer nog inte använda den som en bikini överdel, busigt! Synd bara att bikinisäsongen är över.
Jag får ha den i duschen helt enkelt... Jag vet jag har lite udda stil om man säger så hehe, men bara jag trivs i det jag har på mig så är jag nöjd.

Igår köpte jag ett par nya vinterskor också! Ett par svarta Dr martens classic.
Dom var på rea så jag passade på att beställa dom. Har aldrig haft några förut men jag tycker dom är så snygga. Ni kommer få dem sen när jag hämtat ut dom kära läsare, tålamod.
Nu ska jag spela lite trummor så vi hörs mina babes!
 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Skitsnygg! Vart kommer den ifrån?

    2012-10-29 | 18:42:23

Kommentera inlägget här: